Ortopedie - MUDr. Arnošt Škrabal

[Pouze v ordinačních hodinách] 771 175 290

Ortopedie

V ortopedické ambulanci poskytujeme komplexní ortopedickou péči, diagnostiku a léčbu onemocnění pohybového aparátu a preventivní péči. K plánovanému vyšetření je třeba se objednat, osobně, telefonicky či mailem. K prvnímu vyšetření je vhodné si přinést kompletní zdravotní dokumentaci (od svého praktického lékaře), pokud byly provedeny RTG snímky, je třeba si je taktéž přinést. Pokud se jedná o akutní stavy, tyto pacienty pak ošetřujeme přednostně. Přednostně taktéž vyšetřujeme kojence v rámci ultrazvukového screeningu VDK. Pokud se na dohodnutý termín nemůžete z jakéhokoliv důvodu dostavit, sdělte nám toto co nejdříve, přeobjednáme Vás na nejbližší vyhovující termín.

Hlavní náplní činnosti je diagnostika a léčba degenerativních a zánětlivých kloubních onemocnění, vertebrogenní algické syndromy, diagnostiku a léčbu skoliozy a plochonoží dětského věku, diagnostiku nádorových onemocnění pohybového aparátu s následným zajištěním léčby na klinickém pracovišti. Dalším oborem čiinosti je osteologie - diagnostika a léčba osteoporozy. Zde spolupracujeme s Osteologickým centrem ve Zlíně a s pracovištěm Dr.Páleníčka v Kroměříži. Vzhledem k úzké spolupráci s revmatologickou ambulancí poskytujeme péčii pacientům s revmatoidní artritidou, kteří potřebují revmatochirurgický operační zákrok.

Ortopedie je obor dynamický a zvláště v poslední době se objevují nové způsoby léčby, které jsou perspektivou pro naše pacienty...

kompletní nabídka poskytovaných služeb ceník poskytovaných služeb

Další nabízené služby

Ortopedie